צ'אט קורונה - תשובות לשאלות און ליין

פורטל מנהלים - תמיכה

שלום רב,

חב' לל"ן שירותי מחשוב שמחה תמיד לעמוד לשירותכם ולסייע בכל שיידרש.
לטובת מענה מהיר ומתן שירות טוב ואיכותי אנו מבקשים לחדד את אופן הפנייה אלינו.

 

פתיחת קריאה

פניות למוקד הסיוע בלל"ן מתקבלות בשני ערוצים על פי הסדר והעדיפות הבאים:

1. פתיחת קריאה במערכת סיוע לקוחות לל"ן באמצעות הקישור: https://hdesk.jafi.org.il.

יש להקפיד בבחירת הקטגוריות הנכונות: קטגוריה ראשונה "מערכות מידע - תוכנה ארגונית", שניה "BI", שלישית "פורטל מוסדות חינוך".

לתשומת ליבכם , ערוץ זה מבטיח מענה מהיר יותר על פני שאר הערוצים ומאפשר לנו תיעוד מפורט.

2. פנייה טלפונית למוקד סיוע לל"ן בטל: 02-6202666.

שעות פעילות:

מוקד הסיוע בלל"ן פעיל בימים א'-ה' בין השעות 08:00 - 18:00 ובימי ו' בין השעות 08:00 - 12:00.

במקרים דחופים ניתן לפנות ליואב זקן בטל: 02-6202566 | בדוא"ל Yoavz@lln.co.il.

  

PDF_1 לפתיחת קריאה - לחצו כאן 

PDF_1 לקובץ הדרכה לפתיחת קריאה - לחצו כאן                                                                                                                                   

  1. מה קורה?
  2. טפסים ואישורים
  3. קריירה
  4. גלריה
  5. צור קשר